Rozcestník

Szykujesz się na przeprowadzkę? Przeczytaj nasze rady, kiedy zacząćv i jak wybrać opakowania. → To wszystko znajdziesz na naszym blogu

Reklamacja towaru

Po odebraniu zamówienia towar jest uszkodzony? Części zamówienia brakuje albo jest go za dużo? Bardzo nam przykro. Postaramy się, aby chociaż reklamacja była szybka, łatwa i przyjemna.

  • W większości przypadków reklamację realizujemy do 2-3 dni roboczych.
  • Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Uszkodzone opakowanie towaru.

Jeśli zauważysz uszkodzony towar po przyjeździe kuriera:
  1. Towar odbierz.
  2. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza elektronicznego albo e-mailem.
  3. Jeśli masz taką możliwość to zrób zdjęcie uszkodzonego towaru i dodaj do formularza reklamacyjnego. Pomoże nam to w ewentualnej reklamacji u firmy kurierskiej.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij prosty formularz poniżej.
  2. W dni robocze odpowiemy do 24 godzin i ustalimy szczegóły reklamacji.
  3. Jeśli reklamowany towar będzie potrzeba zwrócić to przyjedzie po niego nasz kurier. Kuriera zamówimy po ustaleniach z Państwem.
  4. Po rozstrzygnięciu reklamacji zostaną Państwu zwrócone pieniądze, wyślemy brakujący towar (na przykład z kolejnym zamówieniem) albo wyślemy nowy towar.
Warunki reklamacji są regulowane Regulaminem Zakupów.

Może się również przydać

Doradzimy Ci

Na Twoje zapytania w godzinach pracy odpowiemy w ciągu 2 godzin. Z opakowaniami posiadamy 10 letnie doświadczenia i podzielimy się nimi z Tobą na blogu.
Przeczytaj nasze rady

Gwarancja zadowolenia

Jeżeli nie będziesz zadowolony z towaru, sami go odbierzemy i zwrócimy Ci pełną cenę.

Rabat przy każdym zamówieniu

Za każde wydane 15zł oferujemy rabat 0,1% aż do wysokości 10%