Rozcestník

Basket
Pusty koszyk
 
Pakuj przed świętami w opakowania z własnym nadrukiem. Oto lista 7 terminów, w których trzeba zamówić niestandardowe opakowanie →

Reklamacja towaru

Po odebraniu zamówienia towar jest uszkodzony? Części zamówienia brakuje albo jest go za dużo? Bardzo nam przykro. Postaramy się, aby chociaż reklamacja była szybka, łatwa i przyjemna.

  • W większości przypadków reklamację realizujemy do 2-3 dni roboczych.
  • Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Uszkodzone opakowanie towaru.

Jeśli zauważysz uszkodzony towar po przyjeździe kuriera:
  1. Towar odbierz.
  2. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza elektronicznego albo e-mailem.
  3. Jeśli masz taką możliwość to zrób zdjęcie uszkodzonego towaru i dodaj do formularza reklamacyjnego. Pomoże nam to w ewentualnej reklamacji u firmy kurierskiej.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij prosty formularz poniżej.
  2. W dni robocze odpowiemy do 24 godzin i ustalimy szczegóły reklamacji.
  3. Jeśli reklamowany towar będzie potrzeba zwrócić to przyjedzie po niego nasz kurier. Kuriera zamówimy po ustaleniach z Państwem.
  4. Po rozstrzygnięciu reklamacji zostaną Państwu zwrócone pieniądze, wyślemy brakujący towar (na przykład z kolejnym zamówieniem) albo wyślemy nowy towar.

Formularz reklamacyjny

Odezwiemy się do Państwa na drugi dzień roboczy.

  • Zwrot pieniędzy
  • Wymiana towaru
  • Wysyłka brakującego towaru
Załaduj zdjęcie
Warunki reklamacji są regulowane Regulaminem Zakupów.

Może się również przydać

Produkty w koszyku

Koszyk możesz wykorzystać jako listę zakupów

Produkty w nim zostaną zapamiętane na później