Reklamacja towaru
Po odebraniu zamówienia towar jest uszkodzony? Części zamówienia brakuje albo jest go za dużo? Bardzo nam przykro. Postaramy się, aby chociaż reklamacja była szybka, łatwa i przyjemna.
- W większości przypadków reklamację realizujemy do 2-3 dni roboczych.
- Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
Uszkodzone opakowanie towaru.
- Towar odbierz.
- Skontaktuj się z nami za pomocą formularza elektronicznego albo e-mailem.
- Jeśli masz taką możliwość to zrób zdjęcie uszkodzonego towaru i dodaj do formularza reklamacyjnego. Pomoże nam to w ewentualnej reklamacji u firmy kurierskiej.
Jak zareklamować produkt?
- Wypełnij prosty formularz poniżej.
- W dni robocze odpowiemy do 24 godzin i ustalimy szczegóły reklamacji.
- Jeśli reklamowany towar będzie potrzeba zwrócić to przyjedzie po niego nasz kurier. Kuriera zamówimy po ustaleniach z Państwem.
- Po rozstrzygnięciu reklamacji zostaną Państwu zwrócone pieniądze, wyślemy brakujący towar (na przykład z kolejnym zamówieniem) albo wyślemy nowy towar.