Rozcestník

Jesteśmy online.Połączenie: +48 334 454 612
Pusty koszyk
 

Reklamacja towaru

Po odebraniu zamówienia towar jest uszkodzony? Części zamówienia brakuje albo jest go za dużo? Bardzo nam przykro. Postaramy się, aby chociaż reklamacja była szybka, łatwa i przyjemna.

  • W większości przypadków reklamację realizujemy do 2-3 dni roboczych.
  • Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Uszkodzone opakowanie towaru.

Jeśli zauważysz uszkodzony towar po przyjeździe kuriera:
  1. Towar odbierz.
  2. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza elektronicznego albo e-mailem.
  3. Jeśli masz taką możliwość to zrób zdjęcie uszkodzonego towaru i dodaj do formularza reklamacyjnego. Pomoże nam to w ewentualnej reklamacji u firmy kurierskiej.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij prosty formularz poniżej.
  2. W dni robocze odpowiemy do 24 godzin i ustalimy szczegóły reklamacji.
  3. Jeśli reklamowany towar będzie potrzeba zwrócić to przyjedzie po niego nasz kurier. Kuriera zamówimy po ustaleniach z Państwem.
  4. Po rozstrzygnięciu reklamacji zostaną Państwu zwrócone pieniądze, wyślemy brakujący towar (na przykład z kolejnym zamówieniem) albo wyślemy nowy towar.

Formularz reklamacyjny

Odezwiemy się do Państwa na drugi dzień roboczy.

  • Zwrot pieniędzy
  • Wymiana towaru
  • Wysyłka brakującego towaru
Warunki reklamacji są regulowane Regulaminem Zakupów.

Może się również przydać

Produkty w koszyku

Koszyk możesz wykorzystać jako listę zakupów

Produkty w nim zostaną zapamiętane na później