Pusty koszyk
Taśma klejąca. Cóż za historia kryje się za jej wynalezieniem? Przeczytaj

Reklamacja

Przed zapakowaniem towar jest dokładnie sprawdzany, jednak wyjątkowo może się zdarzyć uszkodzenie podczas transportu, dojdzie do zamiany zamówienia lub po prostu zamówiony towar Ci nie odpowiada.
Jeżeli taka sytuacja nastąpi, wypełnij proszę poniższy formularz.
Zależy nam na tym, żebyś był maksymalnie zadowolony, więc usatysfakcjonujemy Cię nawet jeżeli uchybienie nie powstało z naszej strony.

Formularz reklamacyjny

Dzięki formularzowi reklamacyjnemu możemy Twój problem zacząć rozwiązywać natychmiast.
W dni robocze skontaktujemy się z Tobą najpóźniej w ciągu 24 godzin od jego wypełnienia.

Wybrać…

Dostawa towaru kurierem i odbiór
w punktach odbioru

Oczywiste uszkodzenie stwierdzone przy odbiorze

Jeżeli już przy odbiorze zauważysz uszkodzenie opakowania towaru, przesyłki w ogóle nie przejmij i skontaktuj się z nami za pomocą formularza reklamacyjnego lub poprzez e-mail. Natychmiast zapewnimy Ci nową przesyłkę (opłatę pocztową zapłacisz oczywiście tylko raz) i sami zadbamy o rozpatrzenie reklamacji.

Jeżeli pilnie potrzebujesz przesyłki, napisz z kurierem do listu przewozowego stwierdzone wady i paczkę przejmij. Proszę zatrzymać oryginalne opakowanie – będzie ono potrzebne do dalszego postępowania reklamacyjnego, które zapewnimy my. Również w tym wypadku prosimy Cię o wypełnienie formularza reklamacyjnego lub napisanie e-mailu.

Ukryte uszkodzenia stwierdzone dopiero po przejęciu

Uszkodzenie przesyłki może ujawnić się dopiero po przejęciu – na przykład jest wilgotna lub podczas transportu rozbił się kruchy towar. W takim wypadku proszę jak najszybciej wypełnić formularz reklamacyjny lub wysłać do nas e-mail. Natychmiast zapewnimy Ci dostawę nowego towaru i reklamację zaczniemy załatwiać z przewoźnikiem. Niezapomnij proszę zatrzymać oryginalne opakowanie a także uszkodzony towar – będziemy go potrzebować do reklamacji.

Zamiana towaru / brakujący towar

Jeżeli po przejęciu towaru stwierdziłeś, że w paczce czegoś brakuje lub nadbywa, przepraszamy Cię za to. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać e-mail a my wszystko na własne koszty doprowadzimy do porządku. W wypadku, kiedy przez pomyłkę zamówiłeś coś ekstra, nie stanowi problemu wysłać nam towar z powrotem a my natychmiast zwrócimy Ci pieniądze.

Pozostałe reklamacje

Jeżeli towar dotarł do Ciebie bez uszkodzenia, ale nie jesteś zadowolony z jego jakości, prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza reklamacyjnego lub poprzez e-mail. Jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy towar od sprawdzonych producentów – jednak najważniejsze jest dla nas Twoje kompletne zadowolenie z dokonanego zakupu. Zawsze możemy indywidualnie uzgodnić wymianę towaru lub zwrot pieniędzy – nawet poza ustawowym terminem 14 dni.

Nasz dział obsługi klienta jest Ci do dyspozycji zawsze, kiedy będziesz miał uczucie, że coś nie jest zupełnie w porządku, lub po prostu będziesz chciał tylko zasięgnąć rady.

+48 334 454 612

Doradzimy Ci

Na Twoje zapytania w godzinach pracy odpowiemy w ciągu 2 godzin. Z opakowaniami posiadamy 10 letnie doświadczenia i podzielimy się nimi z Tobą na blogu.

Gwarancja zadowolenia

Jeżeli nie będziesz zadowolony z towaru, sami go odbierzemy i zwrócimy Ci pełną cenę.

Rabat przy każdym zamówieniu

Za każde wydane 15zł oferujemy rabat 0,1% aż do wysokości 10%
Opinie o top-opakowania.pl na Opineo.pl
Copyright © 2018 SECUPACK, s.r.o
Linia obsługi klienta: +48 334 454 612, info@top-opakowania.pl