Szanowni klienci, wysyłka zamówień ponownie w ciągu 48 godzin.

Reklamacja towaru

Po odebraniu zamówienia towar jest uszkodzony? Części zamówienia brakuje albo jest go za dużo? Bardzo nam przykro. Postaramy się, aby chociaż reklamacja była szybka, łatwa i przyjemna.

  • W większości przypadków reklamację realizujemy do 2-3 dni roboczych.
  • Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Uszkodzone opakowanie towaru.

Jeśli zauważysz uszkodzony towar po przyjeździe kuriera:
  1. Towar odbierz.
  2. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza elektronicznego albo e-mailem.
  3. Jeśli masz taką możliwość to zrób zdjęcie uszkodzonego towaru i dodaj do formularza reklamacyjnego. Pomoże nam to w ewentualnej reklamacji u firmy kurierskiej.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij prosty formularz poniżej.
  2. W dni robocze odpowiemy do 24 godzin i ustalimy szczegóły reklamacji.
  3. Jeśli reklamowany towar będzie potrzeba zwrócić to przyjedzie po niego nasz kurier. Kuriera zamówimy po ustaleniach z Państwem.
  4. Po rozstrzygnięciu reklamacji zostaną Państwu zwrócone pieniądze, wyślemy brakujący towar (na przykład z kolejnym zamówieniem) albo wyślemy nowy towar.
Warunki reklamacji są regulowane Regulaminem Zakupów.

Może się również przydać

Doradzimy Ci

Na Twoje zapytania w godzinach pracy odpowiemy w ciągu 2 godzin. Z opakowaniami posiadamy 10 letnie doświadczenia i podzielimy się nimi z Tobą na blogu.
Przeczytaj nasze rady

Gwarancja zadowolenia

Jeżeli nie będziesz zadowolony z towaru, sami go odbierzemy i zwrócimy Ci pełną cenę.

Rabat przy każdym zamówieniu

Za każde wydane 15zł oferujemy rabat 0,1% aż do wysokości 10%