W dniu 1 maja mamy święto narodowe i mamy ZAMKNIĘTE. Państwa zamówieniami zajmiemy się ponownie 2 maja. Dziękujemy za zrozumienie.

Rozcestník

Pusty koszyk
 

Produkty w koszyku

Jak pakują... oryginalną odzież w youngprimitive

Autorem jest Sonia dnia 8. 12. 2023

W listopadzie byłam za kulisami youngprimitive, gdzie gotują, przepraszam, szyją świetne zrównoważone ubrania. Ciekawiło mnie jak i do czego pakują. Moim przewodnikiem był właściciel Filip Urban.


Za marką youngprimitive stoi sympatyczne małżeństwo Urbanów.

Zrównoważony rozwój widać w całej pracowni, ale również przy pakowaniu, w którym dominuje papier, personalizacja i szczegółowość. 



Pakowanie w ciągu ostatnich lat bardzo się zmieniło. Zaczynali produkując koszulki i leginsy z nadrukiem. Z czasem ich asortyment rósł, a teraz szyją nawet rękawice z merynosów czy płaszcze. 

,,Pakowanie traktowaliśmy na początku bardzo powierzchownie. Aż z czasem zaczęliśmy dbać o to, aby wszystko pasowało do naszego brandu”, mówi Filip Urban, właściciel youngprimitive. 

Recyklingują kartony, ale pakują również do własnych pudełek kartonowych, pudełek fasonowych, a jedyny plastik, jakiego używają, to foliopaki z nadrukiem.

Za dopłatą 3 zł zamówienia wysyłają w 100% recyklowalnych papieropakach.

Swoją markę budują również za pomocą opakowań z własnym nadrukiem.


Ubrania wysyłają w foliopakach z recyklatów. 
 

Markę ubrali do papieru 

Brand youngprimitive jest prosty, ale dobrze rozpoznawalny. Opakowania ozdabiają małe samolociki i ich klasyczne logo. Wszystko minimalistyczne i proste.


Kombinacja papieru i naklejki wygląda świetnie. 

Niektóre ubrania pakują do papieru pakowego z nadrukiem.

Całość pakują do pudełka fasonowego, które ozdobią naklejkami z logo, aby paczka była rozpoznawalna na pierwszy rzut oka.


Diabeł tkwi w szczegółach. Naklejki z logo na zamówienie ozdobią każde pudełko wysyłkowe. 

,,W trakcie sezonu zakupowego wysyłamy około 60 zamówień, poza sezonem średnio 20-30,” mówi Filip Urban. 

youngprimitive jest mniejszą firmą, która nie ma za bardzo powierzchni magazynowej. Dlatego materiały opakowaniowe kupuje na parę miesięcy do przodu. To samo dotyczy opakowań z nadrukiem. Przy zamówieniach trzymają się niższej granicy.

Opłaca się znaleźć dostawcę, który wyprodukuje opakowania z nadrukiem już w małych ilościach, aby na magazynie nie zajmowały za dużo miejsca.


W Top-opakowania.pl możemy wyprodukować taśmę klejącą z nadrukiem już od 36 sztuk.

A tak pakują w showroomie. Do większości zakupów wystarczy papierowa reklamówka, którą mają dostępną w dwóch rozmiarach. 

Reklamówki papierowe wyprodukowane na zamówienie z logo firmy youngprimitive. 
 

Osobiste podejście do klienta to ich motto

Do każdego zamówienia dodają liścik z podziękowaniem za zakupy.

Na papierze z recyklingu dowiesz się, że dają pierwszeństwo osobistemu podejściu, zrównoważonemu rozwojowi oraz szacunkowi do środowiska. Liściki są ręcznie podpisane przez najważniejsze osoby z youngprimitive.


Kartka z podziękowaniem za zakupy pomaga budować ich markę. Na życzenie mogą napisać osobistą wiadomość.
 

Prezent do zamówienia

W tym roku połączyli siły z Šufan.cz i do zamówień o wartości powyżej 620 zł dodają jako prezent czekoladę i opakowanie orzeszków. Miły dodatek dla klienta, ale również kolejny powód, aby sprawić sobie, albo bliskim, radość właśnie w youngprimitive.


W sezonie zakupowym do zamówień o wartości powyżej 620 zł dodają prezenty w postaci smakołyków od firmy Šufan.

W youngprimitive podejście do pakowania ewoluowało razem z rozwojem całej firmy. Dzisiaj jego podstawą to minimalizm, zrównoważony rozwój oraz rozpoznawalność. Zapraszamy do odwiedzin i inspiracji.

 

Produkty wspomiane w artykułe