Rabat dla zarejestrowanych klientów do 10%
Opineo: otrzymaliśmy ocenę 99 ze 100
W listopadzie byłam za kulisami youngprimitive, gdzie gotują, przepraszam, szyją świetne zrównoważone ubrania. Ciekawiło mnie jak i do czego pakują. Moim przewodnikiem był właściciel Filip Urban.
Za marką youngprimitive stoi sympatyczne małżeństwo Urbanów.
Zrównoważony rozwój widać w całej pracowni, ale również przy pakowaniu, w którym dominuje papier, personalizacja i szczegółowość.
Pakowanie w ciągu ostatnich lat bardzo się zmieniło. Zaczynali produkując koszulki i leginsy z nadrukiem. Z czasem ich asortyment rósł, a teraz szyją nawet rękawice z merynosów czy płaszcze.
,,Pakowanie traktowaliśmy na początku bardzo powierzchownie. Aż z czasem zaczęliśmy dbać o to, aby wszystko pasowało do naszego brandu”, mówi Filip Urban, właściciel youngprimitive.
Recyklingują kartony, ale pakują również do własnych pudełek kartonowych, pudełek fasonowych, a jedyny plastik, jakiego używają, to foliopaki z nadrukiem.
Za dopłatą 3 zł zamówienia wysyłają w 100% recyklowalnych papieropakach.
Swoją markę budują również za pomocą opakowań z własnym nadrukiem.
Ubrania wysyłają w foliopakach z recyklatów.
Brand youngprimitive jest prosty, ale dobrze rozpoznawalny. Opakowania ozdabiają małe samolociki i ich klasyczne logo. Wszystko minimalistyczne i proste.
Kombinacja papieru i naklejki wygląda świetnie.
Niektóre ubrania pakują do papieru pakowego z nadrukiem.
Całość pakują do pudełka fasonowego, które ozdobią naklejkami z logo, aby paczka była rozpoznawalna na pierwszy rzut oka.
Diabeł tkwi w szczegółach. Naklejki z logo na zamówienie ozdobią każde pudełko wysyłkowe.
,,W trakcie sezonu zakupowego wysyłamy około 60 zamówień, poza sezonem średnio 20-30,” mówi Filip Urban.
youngprimitive jest mniejszą firmą, która nie ma za bardzo powierzchni magazynowej. Dlatego materiały opakowaniowe kupuje na parę miesięcy do przodu. To samo dotyczy opakowań z nadrukiem. Przy zamówieniach trzymają się niższej granicy.
Opłaca się znaleźć dostawcę, który wyprodukuje opakowania z nadrukiem już w małych ilościach, aby na magazynie nie zajmowały za dużo miejsca.
W Top-opakowania.pl możemy wyprodukować taśmę klejącą z nadrukiem już od 36 sztuk.
A tak pakują w showroomie. Do większości zakupów wystarczy papierowa reklamówka, którą mają dostępną w dwóch rozmiarach.
Reklamówki papierowe wyprodukowane na zamówienie z logo firmy youngprimitive.
Do każdego zamówienia dodają liścik z podziękowaniem za zakupy.
Na papierze z recyklingu dowiesz się, że dają pierwszeństwo osobistemu podejściu, zrównoważonemu rozwojowi oraz szacunkowi do środowiska. Liściki są ręcznie podpisane przez najważniejsze osoby z youngprimitive.
Kartka z podziękowaniem za zakupy pomaga budować ich markę. Na życzenie mogą napisać osobistą wiadomość.
W tym roku połączyli siły z Šufan.cz i do zamówień o wartości powyżej 620 zł dodają jako prezent czekoladę i opakowanie orzeszków. Miły dodatek dla klienta, ale również kolejny powód, aby sprawić sobie, albo bliskim, radość właśnie w youngprimitive.
W sezonie zakupowym do zamówień o wartości powyżej 620 zł dodają prezenty w postaci smakołyków od firmy Šufan.
W youngprimitive podejście do pakowania ewoluowało razem z rozwojem całej firmy. Dzisiaj jego podstawą to minimalizm, zrównoważony rozwój oraz rozpoznawalność. Zapraszamy do odwiedzin i inspiracji.