Rozcestník

Pusty koszyk
 

Produkty w koszyku

Czy etykiety samoprzylepne są odpowiedzią na wszystko?

Autorem jest Petr dnia 1. 8. 2017

Co jest w tym pudełku? Dokąd zmierza ta paczka? Jak się odróżnić od konkurencji? Odpowiedzi mogą być różne. Wspólnym rozwiązaniem mogą być właśnie etykiety.


Wszystkie nasze przesyłki mają etykiety.

1) Mamo, kupisz mi tamto z tą śliczną laleczką?

Wystawić na sklepowych półkach własny produkt bez loga czy bez sloganu oczywiście by mogło zadziałać. Jednak by to było poza przyjętymi standardami.


Ciężko sobie wyobrazić produkty bez etykiety.

Trend jest właśnie odwrotny. Podstawa to zaciekawić odbiorcę ciekawą grafiką i sloganem. Przy pomocy dopracowanej grafiki na etykiecie produktu można klientowi przekazać informacje o Twojej firmie, jak również zrobić na nim wrażenie.


Butelka bez etykiety wygląda trochę podejrzanie.

2) A ten papier fotograficzny to ma jaką gramaturę?

Czym więcej informacji przekażesz klientowi, tym będzie bardziej zadowolony. Dlatego też etykiety służą nie tylko reklamie ale również szczegółowemu opisowi danego produktu.


Zapewnij co najwięcej informacji o produkcie, który oferujesz.

3) Jedna przesyłka, pięć paczek, a wszystkie jadą do Szczecina.

W top-opakowaniach najczęściej używamy etykiety samoprzylepne na przesyłki kurierskie. Firmowa etykieta przewozowa zawiera podstawowe informacje o nadawcy, odbiorcy, ile paczek zawiera przesyłka, waga i tak dalej.


Etykiety z unikalnym kodem przesyłki.

4) Przyjechała dostawa. Gdzie dać nowe produkty?

Magazyn to kolejne miejsce, w którym etykiety samoprzylepne się przydadzą. Dobrze oznakowane półki oraz wszystkie produkty w magazynie ułatwią pracę przy dostawach i ekspedycji.


Dobrze oznakowany magazyn znacząco ułatwia i przyspiesza pracę.

Która etykieta będzie najlepsza?

Etykiety cenowe, półbłyszczące, matowe, małe albo duże, białe i zielone...

1. Metki cenowe

Są dostępne w naszym e-shopie w dwóch rozmiarach. Metki w rozmiarze 26x12mm są w kolorze jaskrawozielonym oraz białym, a w rozmiarze 25x16mm w kolorze żółtym i pomarańczowym. Używa się je najczęściej do drukowania cen produktu.


Metki cenowe w kolorze formalnym białym, tradycyjnym pomarańczowym oraz fluorescencyjnym zielonym.

2. Etykiety S&K Label

Jasnobiałe etykiety z ostrymi, niezaokrąglonymi rogami. Ewentualne brzegi oraz rozkład etykiety jest w przypadku wszystkich rozmiarów bardzo dobrze opisany na tylnej stronie każdego opakowania albo w naszym e-shopie. Zaletą tych etykiet jest ich praktyczność, można je używać w laserowych oraz tuszowych drukarkach.

3. Klasyczne etykiety matowepółbłyszczące

S przeznaczone do drukarek tuszowych. W przeciwieństwie do S&K LABEL, kolor etykiet jest bardziej biało-żółty. Materiał nie jest tak jaskrawo biały. Rogi etykiety są ostre.


Rozmiary etykiet są zawsze podawane w kolejności: szerokość x wysokość.

W przypadku, kiedy jedna etykieta była już odklejona, nie polecamy dalsze drukowanie tak rozłożonego arkusza. Kolejna metka mogłaby się odkleić podczas druku.


Taki arkusz bez jednej etykiety do drukarki już się nie wkłada.
 

Produkty wspomiane w artykułe